nedeľa 23. januára 2005

Drama Queen

Dalsi film s Lindsay LohanAk si myslite ze som touto mladou americkou hereckou posadnuty, nemylite sa $$;-)$$
Ale ja si zase myslim ze kazdy by mal mat nejaku oblubenu hviezdu, ci uz filmovu, serialovu alebo hudobnu...

No to je fuk, podstatne je ze som dnes ohnivou rychlostou stiahol film, ktoreho kompletny nazov znie Confessions of a teenage drama queen - volne prelozene ako priznanie kralovnej strednej skoly $$;-)$$

Je to pribeh stredoskolacky, ktora sa nedobrovolne prestahuje z New Yorku do New Jersey, co obnasa novu strednu skolu... Jej davny sen je stat sa hereckou a prestahovanie z velkomesta na predmestie berie ako koniec kariery... avsak do kariet jej zahra skolske divadelne predstavenie... Ked k tomu pridate rozpad jej oblubenej kapely mate vynikajuci pribeh...

Aj ked... kamaratka sa ma opytala ci by ten film bol taky skvely aj keby tam nehrala LL... nuz neviem, ale myslim ze nebol $$no$$. Otazne je ci preto lebo ju zboznujem alebo preto lebo je skutocne dobra herecka... kto vie? $$;-)$$

Ale jedno je iste - videl som s nou tri filmy a v kazdom spievala $$:-))$$

1 komentár: