streda 12. januára 2005

Logika, logika

Porazil som ju! $$:-))$$Iste si mnohi z vas spominaju na Rubikovu kocku. Taka farebna kocka, ktora sa dala vselijako otacat a cielom bolo usporiadat tie farby do niecoho rozumneho $$;-)$$

No a doma mame jednu taku vec, ktoru ja osobne nazyvam Rubikov kuzel, aj ked netusim ci s tym ma tento madarsky vynalezca vobec nieco spolocne $$:-))$$

$$OBR19317$$ $$OBR19318$$
$$OBR19319$$

No tak som to rozhadzal a opat poskladal $$:-))$$... a trvalo mi to cisteho casu asi tak 3/4 hodiny $$shifty$$. Uznavam ze obtiaznost je diskutabilna, kedze som si to rozhadzal sam a rozptyl svetlosti farieb nebol vacsi ako 3, ale aj tak som na seba hrdy... to viete, rubikovu kocku som neposkladal nikdy $$;-)$$

3 komentáre:

  1. wow...máš můj nekončící obdiv :D
    já taky nikdy nic neposkládala...ani tohle bych neposkládala..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nee, že bych do "toho" chtěla nějak rejpat.., ale nejsou náhodou ty poslední dvě u hnědý přehozený? :-i

    OdpovedaťOdstrániť