nedeľa 9. januára 2005

Profesionalna deformacia

Ked elektrikar nemoze zaspat $$:-))$$Nie ze by som sa povazoval za elektrikara, dokonca ak ma niekto takto nazve, tak ma to uraza, ale pravdou zostava ze mam SPS Elektrotechnicku a uz 3. rok studujem na elektro fakulte... no ale to nechajme bokom.

Uz dlhsie pozorujem zaujimavy fakt a to ze cim neskor idem spat tym dlhsie mi trva kym zaspim... kedysi ked som chodieval spavat o 21:00-21:30, zaspal som priblizne v priebehu 5-15 minut... teraz ked chodievam spat tak mi to trva niekedy aj hodinku... (overene $$;-)$$)

No a co ta profesionalna deformacia? Namiesto oveciek pocitam elektrony... no co som pastier aby som pocital ovecky? $$:-))$$.. Horsie to je ked namiesto jednoziloveho kablu sa mi zjavi dvoj, pripadne stvorzilovy a spocitat tie elektrony mi da pekne zabrat $$shifty$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára