piatok 28. januára 2005

Jedna tam a druha tam

Myslim tym skusky $$:-))$$Dnes ma cakal opravak z Riadiacich systemov, pricom pociatocne podmienky, z ktorych som vychadzal boli nasledovne - 37/40 zapocet, 0 z riadneho terminu a velmi chabe znalosti z predmetu.

Pred samotnou popravou som si este isiel pozriet vysledky z MIS, dufajuc ze sa nado mnou pani Syrova zlutovala. A veru dufal som spravne - zlutovala sa. 57,5 boda znamena 3-... Lepsie ako drotom do oka $$:-))$$

Potom na skuske sme sa zasmiali, pretoze hlasky typu: "Ak bude niekto pouzivat kalkulacku na nieco ine ako na vypocty, budem sa tvarit velmi divne." nenechali ani jedno oko suche. Obzvlast moje nie, ked som potichu dodal "tak sa tvaris uz teraz" $$:-))$$

Nebudem sa rozpisovat o tom ze som sa smial aj pocas pisania. Co ine mi zostavalo $$:-))$$ Myslim ze to nedopadne dobre... ale mozem dufat. 19 bodov zo 60 nie je vela... ale stale je to dost $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára