utorok 25. januára 2005

Vtipky

vtipne ale pravdive $$;-)$$Aby som vam aspon ciastocne priblizil obtiaznost studia na FEI STU v Bratislave, mam tu pre vas dva vtipy:

Nejaka akadamia vied robi prieskum, ze ktori studenti su najlepsi. Tak daju studentovi z Oxfordu nastudovat Cinstinu. Nauci sa ju za pol roka. Daju nastudovat Cinstinu aj studentovi z Harvardu, nauci sa ju za 4 mesiace. A pridu za FEIkarom a opytaju sa ho: "Kolko casu potrebujes na nastudovanie Cinstiny?"
"A su k tomu skripta?"
"Jasne ze su"
"Tak ma na piatok zapiste na skusku..."

Americania poslu na FEI spec. agenta. Vrati sa na druhy den domov. A oni sa akoto ze ho odhalili. "Ako jediny som chodil na prednasky".
Ok tak poslu dalsieho agenta. Ten sa vrati po tyzdni. Ties sa ho pyatju ako ho odhalili. "Nechodil som na prednasky.Ale ked som bol na intrakoch namiesto toho aby som chlastal a hulil som sa ucil."
OK tak poslu tretieho. Ten sa vrati za pol roka.A znova sa ho pytaju ze co sa stalo. "Nechodil som na prednasky, chlastal som a hulil. A nakoniec som nespravil ani jednu skusku tak ma vyhodili".

1 komentár:

  1. Ten prvni je znamy, a neslysel jsem ho o FEI, ale o prazskem matfyzakovi.

    Ten druhy neznam, je dobry ;-)

    OdpovedaťOdstrániť