nedeľa 16. januára 2005

Nedela

Simply the Sunday & Mean GirlsAby som tak nejak zhrnul tento tyzden musim povedat ze v pondelok som mal jednu skusku o ktorej uz dopredu viem ze nedopadla dobre, v utorok dokoncenie inej, ktora dopadla relativne uspesne, v stredu a vo stvrtok v podstate nic, v piatok dalsiu skusku, o ktorej vysledku sa dozviem az niekedy o 2 tyzdne no a cez vikend som videl 3x film Mean Girls (Protivne Baby) a napisal som text pesnicky...

Ak by som sa mal rozpisat trvalo by to nehorazne dlho a nikoho by to nebavilo $$:-))$$

Tak vam aspon popisem ten film $$;-)$$
Ide o dievca ktore ma 16 rokov a nikdy v zivote nenavstevovalo normalnu skolu - ucila sa doma s mamou. Lenze rodicia sa prestahovali z Afriky do USA a ju poslali na typicku strednu skolu... typicku strednu skolu s tzv. plastikami, miestnou "modrou" krvou. A o plastikach je vlastne cely film. Cady Heron, 16 rocna dievcina, sa dostane medzi plastiky, s ulohou znicit ich. Vo filme sa objavuje nespocetne mnozstvo vtipnych hlasok, co povodne asi nebol ciel tvorcov, ale tie vtipky su fakt vydarene... takze nezostava vam nic ine len utekat do kina a pozriet si to (alebo to urobit ako ja $$:-i$$) $$;-)$$

1 komentár: