piatok 14. januára 2005

Linearne systemy

(a.k.a. dalsia fraska) Tak sa stalo ze mi cestu skrizila dalsia skuska $$:-))$$

Tentokrat z linearnych systemov, co je povinny statnicovy predmet, t.j. ak chcem dostat diplom, musim ho spravit... na statnici $$;-)$$

Na ceste do skoly nebolo nic neobvykleho az na jednu vec - spravil som dobry skutok (co skutocne (aj ked sa nechcem demonizovat $$:-i$$) je neobvykle) - pomohol som jednej mamicke s kocikom... aj ked si nie som celkom isty ci v tom kociku bolo dieta pretoze bol tazky jak svina $$:-))$$

Potom v skole som si zrazu uvedomil ze mam prekliate nizku serioznost, pretoze nech poviem cokolvek tak to vsetci beru ako vtip... konkretne dnes: "Cital som ze na akne je dobra voda... tak teraz furt chlascem vodu" ostatni: "hahahaha $$:-))$$" a ja som to pri tom myslel naprosto vazne $$yes$$ ($$no$$, $$:-i$$)

Podme k samotnej skuske - prisiel som, videl som, vedel som (relativne $$:-i$$), pisal som, skoncil som, odisiel som... $$:-))$$

A teraz predlzena verzia - bola presne taka ako som ocakaval, z toho z coho som si myslel ze bude. Mohli sme pouzivat vsetko okrem suseda $$:-i$$ ako povedal profesor Kozak (jeden z mala ludi co skutocne ma profesuru $$;-)$$) "Pouzivajte co chcete, mozete ist na kavu, na zachod, mozete zavolat svojej ekonomke..." $$:-))$$

Ako na potvoru, som si zabudol 9. zadanie, inak povedane zadanie cislo 9... prave z toho bola skuska... ale prozretelne som si napisal zakladne vedomosti na iny papier, ktory som si do skoly zobral $$yes$$

Aj ked som najprv riesil nieco "little" ine, nakoniec som to riesil asi dobre, kedze to vychadzalo volajako zrozumitelne $$:-))$$...

Skoncil som na 6 rovniciach o 6 neznamych (smarja $$:-.$$) a mal som z toho hlavu ako melon... nedoriesil som, pretoze som sa logicky pomylil, ale nemam strach ze tuto skusku neurobim pretoze profesor Kozak na otazku: "Dokedy sa robia ustne casti? Do maja?" odpovedal: "Do maja... kym to vsetci neurobia" $$:-))$$

Takze pohodicka, pohoda $$:-i$$

P.S.: Cestou spat ma oslovila nejaka obezna (jemne povedane) romska (jemne povedane) spoluobcianka (velmi jemne povedane) "Hssfhsf?" "Prosim?" "Nechces fotokameru? Mam, Sony" "Nepotrebujem"... a vzapati na to som si vsimol asi tak 12 rocneho chlapca s niecim dlhym a velmi rovnym v rozkroku $$8-D$$, co ma skutocne prekvapilo, ale len do chvile ked som zistil ze je to hokejka $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára