pondelok 24. januára 2005

Linearne Systemy

Epilogue (finally! $$8-D$$)Ako nazov napoveda - dnes sa mi podarilo vymazat Linearne systemy z ciernej listiny... resp. zo subject queue $$:-))$$

Ako to prebiehalo vam teraz opisem :

Semester
cez semester to bola znacna brnkacka - ziadne pisomky, zadani sice bolo habakuk ale dali sa v pohode kopirovat len s minimalnymi zmenami (na co som ja blbec prisiel az ku koncu $$:-(($$, $$:-i$$)... teraz by som chcel podakovat vsetkym svatym, ale hlavne rodicom a svagrovi so sestrou ze mi par rockov dozadu kupili farebnu tlaciaren, lebo vdaka nej som tento predmet spravil (vysvetlim l8r)

Pisomna cast skusky
No tak to uz taka brnkacka nebola $$:-))$$ Bola to skor makacka... nuz ale popisal som co som vedel (coho bolo zas*ane malo ale aspon sme mohli pouzivat vsetky labaky a zosit a vsetko $$:-))$$) ... lenze ked sa clovek pomyli hned v prvom ukone (v mojom pripade rozlozenie kvadratickej rovnice s komplexnymi korenmi) tak ma celu pisomku na draka... doma som si pozrel co mi ma vyjst, nieco som zbuchal, dohromady som tomuto predmetu venoval asi 20 minut (myslim po skuske)

Ustna cast skusky
Prof. Kozak bol tak mily ze mi dal prepracovat celu pisomku (rozumej napisat to znovu a spravne $$:-))$$) co som samozrejme po asi tak hodine a pol aj dokazal a potom mi zadrej brutalne otazky o ktorych som nemal ani tusenia... kedze dvaja kolegovia (povodnym povolanim posluchaci 4 rocniku) nemohli zajtra prist, kedze maju opravak z Robotiky, opytal sa aj mna ci mam zajtra robotiku... Tak som mu zdvorilo odpovedal ze ja mam ine veci - Elektricke Obvody II a opravak z RS (ano to je ta legendarna nula $$8-D$$). Tak mi odvetil ze by som mal zapracovat, lebo mi chce dat znamku... nuz pomyslel som si "A preco mi ju nedavas?$$:-/$$"...

Nieco som zbuchal (opisal som par vzorcov z papierov co som mal so sebou) no a zacal ma mucit... no proste ani zatat som nevedel, co som povedal bolo totalne odveci.. bolo vidiet ze je to so mnou fakt zle, ale asi sa nado mnou zlutovali vsetky obete Tsunami z Azie a orodovali za mna tam hore $$;-)$$

prof. Kozak: "Ukazte mi vas projekt" riekol tym svojim americkym prizvukom... podal som mu ho (tuto prichadza na scenu farebna tlaciaren - mal som to spravene ako profik $$:-))$$ cierne tam boli iba vzorce, lebo som neprisiel na to ako v Equation Editore zmenit farbu $$;-)$$) "No vidim ze to mate naozaj dobre spravene... ale ta odpoved bola za pat" ("nic nove $$:-i$$") "Dam vam trojku"
skoro som vykrikol od radosti, ale udrzal som sa, len som ho vytasil (myslim index, vy prasaci $$:-i$$) nech mi to odskrabne a utekal som domov, nech si to nahodou nerozmysli $$:-))$$

1 komentár:

  1. chalan je obdareny intergalaktickym stastim.sa divim,ze na teba nevytiahol klieste a nezacal ta slovne rozpitvavat.asi si ho zmiatol hadimi ociskami.RespectaH! ine ako trojku ani neberiem.

    OdpovedaťOdstrániť