pondelok 10. januára 2005

Kto? Kto za to moze?!

Za co? No predsa za to ze som pravdepodobne pokaslal skusku $$;-)$$ Tak pekne po poriadku.
Na skusku som sa pripravoval od pondelku. Predpokladal som ze tyzden mi bohate postaci... aj by postacil keby som to nebol ja $$;-)$$... Lenze ja som stale takmer ten isty ja ako som bol aj minuly semester (a aj tie ostatne...) a s vedomim ze mam zapocet 37/40 a skuska bola minule 4 roky naprosto rovnaka, naucil som sa biedne malo...

A zrazu PRASK, ina skuska $$:-/$$. Viacero ludi na to pozeralo dost vyjavene, som si isty ze niektori odpovedali na prvu otazku tak ako boli nauceny z predoslych skusok a par (aj mne dobre znamych) spoluziakov to vzdalo po 20 minutach s prazdnym papierom, na co ich dozorca upozornil: "Aspon meno si tam napiste, nech vieme ze ste tu boli" $$:-))$$...

Ja som (ako vzdy ked nic neviem $$:-i$$) zacal pisat vseobecne kecy + nieco co mi logicky vyplyvalo ci uz zo zadania alebo z toho co som si pamatal. Potom som este odpisal od kolegu hruby nacrt schemy (tiez moze pismenka pisat vacsie $$:-i$$) a s pocitom "dobre" ($$no$$ $$:-(($$) vykonanej prace som to odovzdal... no 19 bodov (ktore potrebujem) nedostanem ani keby bol ten clovek co to bude opravovat slepy... aj ked... ale nie $$:-))$$

Cestou domov ma potesil fakt ze dve dievcata, asi tak 8-11 rokov mohli mat, sa rozpravali a cast ich rozhovoru smerovala k veku ich rodicov (vydedukoval som ze su dvojicky) a ze ich otec mal 40 a matka 37 ked sa narodili... just like me $$8-D$$... slaba naplast na moju lenivost $$:-($$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára