nedeľa 30. januára 2005

Clovek si mysli ze ma dospelu sestru...

... a ona je rovnako pubertalna ako ja $$:-))$$Doobeda som sa rozpraval s kamaratom o Australian Open a o tom ze kto hraval kedysi...

Jimi (09:32 AM) :

a kto je vo finale?

johnny5 (09:33 AM) :

safin a hewitt

Jimi (09:34 AM) :

to su lamy :-)

Jimi (09:34 AM) :

ja zastavam staru skolu :-)

johnny5 (09:34 AM) :

safin hra brutalne dominika sfukol z kurtu ako malinu a poradil si aj s federerom

johnny5 (09:34 AM) :

sampras uz nehraa ;-)

Jimi (09:35 AM) :

ja viem... ani Chang, Agassi je uz dedek :-)

Jimi (09:35 AM) :

musim ficat, cau

johnny5 (09:36 AM) :

chang este hra ? :-D

johnny5 (09:36 AM) :

jaj nie zle som to precital

johnny5 (09:36 AM) :

caf

Jimi (10:05 AM) :

ale najvacsia skoda bola Edberga

johnny5 (01:10 PM) :

u mna bol cislo jedna sampras

A potom si za PC zasadla segra a heleme se co napisala:

Jimi (01:11 PM) :

edberg bol taky peknucky*IN LOVE*

// to *IN LOVE* je srdce prepichnute amorovym sipom //

Na co kamarat reagoval iba:

johnny5 (01:12 PM) :

:-$

A ten smajl je nieco v zmysle: "A inak jest ti chuti? $$:-.$$ " $$:-))$$

Potom chcela este dopisat "A tebe sa nepaci?" ale to sa uz zrejme prejavila cast jej tela zvana mozog, lebo to napokon nenpisala $$:-))$$

A este bonus:

$$OBR21213$$

Niekto ma kruhy v obili, niekto smajlikov v snehu... len neviem co tym ti mimozemstania mysleli $$:-.$$, $$:-i$$

2 komentáre:

  1. No, to ti pěkně pošramotila pověst. Co si teď kamarád o tobě bude myslet... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mne to hovor... sice ma pozna skoro 7 rokov ale aj tak.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť