utorok 25. januára 2005

Denník kapitána

V noci som mal taky napad. Nemohol som zaspat a tak som zacal rozmyslat. Napadol ma skvely namet na poviedky. Vsak posudte sami $$;-)$$

Denník Kapitána.

Plavíme sa už štvrtý deň. Kráľovná nám stále máva. Že ju to furt baví...

Na lodi je skvelá nálada, dôstojníci pijú víno a ostatní vodu. Niektorí morskú a potom im je zle.
O niekoľko hodín chlapi prišli na to že som klamal. Neplavíme sa. Stojíme už štvrtý deň. Na vine je kráľovná, má na nohe priviazané lano od lode a keďže je ťažká ako sviňa, loď sa nie a nie pohnúť.
Neplavíme sa už piaty deň. Dôstojníci stále pijú víno, ostatní stále vodu. Niektorí stále morskú a stále im je zle. Prístav je už plný zvratkov. Kráľovná ešte stále máva... Síce už pomalšie ale stále a neúnavne. Fero prišiel s nápadom ako sa zbaviť kráľovnej, vraj aby sme jej našli chlapa. Fero stále žije v stredoveku. Vraj žena potrebuje muža.

Nuž poviem vám, nebude to jednoduché, ešte aj opitý námorníci si ju mýlia so sudom. Jano si ju dokonca zmýlil s bruselským cikajúcim chlapcom a pridal sa. Teraz je celá mokrá. To má Jano z tej televízie, Brusel sem, Brusel tam, ešte že peniaze v monopoloch nepremenoval na Euro. Ale myslím že sa o to už pokúšal.

Neplavíme sa už šiesty deň. Víno došlo a tak sme poslali chlapov do supermarketu. Zatiaľ pijeme vodu. Morskú vodu už nepije nikto, lebo je celá špinavá. Hlavne zo zvratkov. Jano mi povedal na rovinu že chce satelit. Vraj takto môže sledovať iba telenovely a správy. A on by chcel pozerať aj niečo iné. Nuž, porozmýšľam. Medzitým sa chlapi vrátili zo supermarketu s plnými rukami vína a iného akciového tovaru. Keď som sa Fera pýtal, že na čo jemu, ako prvému dôstojníkovi, bude tenisová raketa, odvetil: „Neviem, ale bola v akcii, zľava 40%, no nekúp to!“ Nuž, nekúpil by som, ale Fero mal zrejme iný názor.

Niektorí chlapi sa už nudia. Založili na lodi frakciu Záhradkárov a obsadili prednú palubu. Špehovia mi tvrdili že tam pestujú zeleninu. Á nech. Aj tak im to pekne zdaním. Lenže kráľovná stále máva. Na chvíľu prestala a už som si myslel že je mŕtva, ale hneď zase začala. „Tú nohu jej musíme odpíliť,“ napadlo kohosi. Súhlasil som, vybral som 5 mužov na akciu „Odpíľ nohu“.
V noci chlapi vyrazili. O niekoľko desiatok minút prišli s tým že tá noha je z pevného dubového dreva a tak nejde prepíliť. Kecy.

Neplavíme sa už celý týždeň. Mne osobne to nevadí, diety bežia, ale záhradkári vyžadujú hnojivo a Jano stále otravuje so satelitom. Vyhlásil som teda súťaž o hnojivo a o satelit. Kto mi prvý prinesie kráľovninu nohu, dostane čo žiada. Fero mi oponoval že on by chcel radšej kráľovninu ruku, ale nepočúval som ho.

Imrich, náš maďarský moreplavec, mimochodom skvelý pestovateľ paprík a prezident frakcie Záhradkárov, mi priniesol nejakú nohu. Nohu zo stola. Keď som mu vysvetľoval že to nie je to čo som chcel tak mi odvetil: „O čo by si chcel?“ Nuž vravím že nohu a on že „noha som ti priniesol, davaj hnojivo!“ Tak som sa mu na to vykadil. Hnojivo ako hnojivo.

Kráľovná povolila... nuž nie celkom dobrovoľne, on ten žeriav spravil tiež svoju prácu, ale hlavné je že už sa plavíme. Nikto netuší kam, lebo všetci to zabudli. Ja si však matne spomínam že ideme niekam na západ. To bude asi tá Afrika o ktorej som počúval ako dieťa.

Ak sa vám to páčilo tak napíšte a ak nie tak tiež napíšte, nech sa už nemusím trápiť $$:-))$$

1 komentár:

  1. tak to je hustý :) kam ty na to chodíš? :o) Každopádně je to dobrý výtvor, vážně. Haluz, ale zároveň, když se nad tím zapřemýšlím, dost současnosti ;)

    OdpovedaťOdstrániť