sobota 8. januára 2005

(n)ice skating

No co vam budem hovorit... sranda $$8-D$$Kedysi davno, pradavno (mno tusim to bolo na druhy sviatok vianocny) sme sa dohodli ze si pojdeme zajazdit... na korculiach $$shifty$$...

Slovo dalo slovo, svagor dal prachy a uz sme jazdili $$8-D$$

Nikdy predtym som na ladovych korculiach nestal, ale vdaka objavu zvanemu in-line skating mi to celkom slo (no ani raz som nespadol $$;-)$$)...

Medzi najhorsie veci patrili 5-10 rocne deti jazdiace rychlostou stihacky a zamilovane pariky drziace sa za ruky ktore naopak jazdili rychlostou ochrnutej korytnacky $$:-))$$ Ale dalo sa...

Jednoznacne si myslim ze treba ist znovu $$yes$$

$$OBR18907$$

$$OBR18908$$

$$OBR18909$$

Potom sme si sadli do kaviarne, kde sme rozoberali dojmy z korculovania... Betty sa stazovala ze ju bolia kolena a na otazku preco, odpovedala prozaicky: "No lebo som spadla $$:-/$$" ked sme dalej rozoberali ze preco tak pohotovo povedala: "Aj tak za vsetko moze Jano" (moj svagor - pozn. autora $$;-)$$) a jeho manzelka (moja druha sestra - Lucy) sa podivila: "On ta sotil? $$:-.$$" ... nie nesotil ju, len jej poskytol malu radu - nesustredit sa prehnane...

Ako si tak sedime, zrazu niekto objavil toto:

$$OBR18910$$

To by ma fakt zaujimalo ci je ta mariska skutocne pestovana vo Svajciarsku $$:-i$$...

No a este jedna perlicka (reklamny premietac $$:-))$$)

$$OBR18911$$

1 komentár:

  1. že ty ses šel hejbat kvůli tý studii ohledně mozkový činnosti ve stáří? :-í obávám se ale,že ti to nepomůže :-í

    OdpovedaťOdstrániť