streda 1. decembra 2004

Co pocuvam?

To co vsetci a to co nikto $$:-))$$Opat raz nastal cas aby som zapisal do temy o mne, ktora je prihodne nazvana "O mne" $$:-))$$

Ked som bol mensi nejako ma netrapilo co pocuvam, aj ked tie audio kazety s ludovou hudbou co mama stale skrtila v kazetaku mi dost trhali hlavou... $$:-))$$ Hudbe som sa ako tvrdy konzument zacal venovat az niekedy v roku 1998, ked som mal dost silnu masinu aby zvladla mp3 a ked mi kamarat nahodil jeho na vtedajsie casy velmi rozsirenu zbierku songov (bolo ich okolo 120)... bola to nejaka brutalna celosvetova vyberovka popu $$8-D$$...

No a potom prisiel internet a s nim aj Napster, ktory som ja este zazil v plnej parade $$;-)$$, nasledovany dalsimi stahovacimi programami a webovymi portalmi... Obcas som niekde splasil originalne (resp. napalene $$:-i$$) CD a to som hned skopcil do kompu a zbierka sa rozrastala $$yes$$

Za asi tak 5 rokov som nahrabal 2000 songov a potom prisiel zlom - ADSL net a Direct Connect $$8-D$$, takze za tento rok som stiahol asi 800 pesniciek $$:-i$$

No a co to teda pocuvam? Neda sa to opisat jednym, dvoma ani troma slovami... ani troma vetami $$:-))$$
Je toho strasne moc, od Nirvany, cez Marylin Mansona (alebo Marilyn? $$:-.$$) az po Britney Spears a cele to je obalene nejakym tym Blinkom182, Palom Haberom a Elanom... trosku smrncnute ceskou popmusic 60. rokov a kde-tu sa mihne aj nejaky ten rap... proste pocuvam vsetko okrem Death Metalu, Gothic Rocku a Neandertal-punk-fekal-nuclear-grungu $$:-))$$

(btw. pripadne otazky prislusnikov softwareovej policie na miesto mojho bydliska su bezpredmetne $$:-i$$)

5 komentárov:

  1. no tak celkom to ujde.Ten Elan a Habera sa mi tam paci:) ja som milovnik slovenskej hudby a uz sa tesim na radio HEY-ak vies o co ide?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasan, drviva vacsina slovenska hudba... inak pocuvam aj Mekyho, No Name... aj Risa Mullera mam, vela veci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jasne ze mam :-) asi 8... tak nejak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mohol by si mi ich dako dat?trebars na email.napis ake mas a tak..lebo dake uz aj ja mam.diky

    OdpovedaťOdstrániť