štvrtok 9. decembra 2004

Som spokojny...

...s navstevnostou mojej stranky $$:-))$$Priemerne na moju homepage jimipage.wz.cz chodi tak 30 ludi denne $$8-D$$, sice 20 tam chodi hlavne kvoli fotkam Michaely Suriniovej (znamej to dievciny za milion $$;-)$$) ale aj tak sa z toho tesim $$:-))$$ Neustale sa ju snazim updateovat, pokial je cim.... Viem ze design stoji za houby a mozno este za menej, ze tie stranky nemaju validitu ci ako sa tej veci nadava, viem ze tam nic nelieta, nevari a nezehli... ale ten obsah ma aku-taku vypovedaciu hodnotu $$yes$$ Su tam v podstate vsetky moje dokoncene, pripadne nedokoncene projekty, na ktore som (ne)pravom hrdy $$:-))$$ Stale vymyslam nove veci, ktore by som tam este mohol dat aby som predral svoju stranku v googli hore a aby som v navstevnosti prekonal postupne rad za radom kazdeho $$:-))$$ Takze pokial bude Miska Suriniova nadalej ziadana a google bude nadalej vyhadzovat moju stranku tam kde ju vyhadzuje aj teraz, pripadne vyssie budem aj ja nadalej spokojny... a ak nie, tak co $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára