štvrtok 9. decembra 2004

Zapocty sa len tak hrnu...

...skoda tych kolien $$8-D$$Rano som ako vzdy pred nejakym vystupenim nadobudal akysi "stres" $$:-))$$ ... na svoju obranu musim povedat, ze sme toho s kamosom mali straaaasne malo (2 strany, zatial co ostatni mali okolo 10 $$8-D$$) + v zosite som toho mal este menej $$:-i$$ ale dopadlo to skvele $$yes$$, sice neviem aky mam zapocet, ale mam ho $$8-D$$, $$:-))$$

Druhy predmet bol este viac v pohode... 17/20 z pisomky a 20/20 za labaky $$8-D$$ (keby som mal uja Gaziho tak by som bol rad aj za 5 $$:-))$$)

Potom telesna $$:-/$$... uz to mam konecne za sebou... este 11krat a s telesnou definitivne koncim $$yes$$, $$;-)$$... Hrali sme vcelku slusne (sice sme vzdy nakoniec prehrali, ale len tesne $$shifty$$) a potom som sa zrazil s kamosom ked som sa chcel obetovat a chytit nechytitelnu loptu a akosi mi "zrusil" kolena... myslel som ze ani nebudem moct stat... ved som ani nestal $$:-))$$ To bola ukrutna bolest $$yes$$ tak som tam tak s neznesitelnou bolestou sedel a snazil sa pokrcit nohu $$:-))$$ podarilo sa $$8-D$$ (skoro ako Uma Thurman v Kill Bill volume 1, ked sa snazila pohnut palcom na nohe $$;-)$$)

Ale prezil som to $$yes$$ (je mi luto ze som sklamal obrovske mnozstvo ludi, ktori by mi to dopriali $$;-)$$)

No a nakoniec posledny Matlab... v pohode $$:-))$$ ako jeden z mala mam posledne zadanie odovzdane ako normalne, vacsina ho odovzdala s tym ze to okopcili... takze parada

Predsa len potesim mojich neprajnikov - trolejbusar nam v polovici trasy oznamil ze dalej proste nejde $$:-))$$ (tvrdil ze nemoze... smejd $$:-/$$) tak som isiel asi 3 zastavky peso, kym som prisiel k zastavke kde stoji aj autobus a ledva som ho stihol $$;-)$$

no proste sranda musi byt aj keby trolejbusy nechodili $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára