nedeľa 12. decembra 2004

Pera

jednoduche veci dennej potreby $$shifty$$Clovek si povie ze bez televizie alebo mobilu si nedokaze predstavit zivot... a bez pera si ho predstavit dokazete? $$;-)$$

Vela ludi nedocenuje vyhody tohoto vynalezu...

Ale niektori ho zase moc precenuju $$yes$$

Ked som si kupoval pero na vysoku skolu (bolo to uz v druhom semestri) tak som chcel nejake poriadne $$8-D$$, aspon 4farebne $$;-)$$

Tak som si take aj kupil, stalo nieco vyse 20 korun a poviem vam ze niektore farby pisu dodnes... to je proste pero-kvalitka

Potom som dlho pouzival rozne second-handy co som nasiel doma $$:-))$$ az som si kupil 2 pera za 4 koruny (teda dohromady za 8)... jedno mi vydrzalo asi 4/5 semestra a to druhe mi niekto tipol.. $$:-/$$

Tak som dosiel do FaxCopy ze chcem najlacnejsie pero co tam maju a zenska ze 10Sk... mpffff $$:-//$$

No nic, vzal som ho a predstavte si, vydrzalo mi asi tak pol semestra, tak som si isiel kupit dalsie a tentokrat bola cena 14 koruniek... ale kaslat na to $$:-))$$ Pera boli aj budu... snad... a ak nie, tak budeme pouzivat ceruzky $$:-))$$

Este jeden vtip na zaver: Ked sa rozsirili lety do vesmiru, Americania aj Rusi museli vyriesit zavazny problem - vo vesmire nie je gravitacia ktora by atrament vytlacala z tuhy... Americania po 5 rocnom vyskume, ktory ich vysiel na niekolko milionov dolarov vyrobili vesmirne pero (ako vedlajsi produkt bolo, ze pise aj pod vodou $$;-)$$) zatial co Rusi pouzili ceruzky... $$:-))$$

A nakoniec fotecka (umelecky ponata $$;-)$$ hral som sa s expoziciou a ACDsee editorom $$:-))$$):

$$OBR16912$$

1 komentár:

  1. Koukám, že ty hrádky se moc nepovedli (to hraní s obrázkem)... :o))

    OdpovedaťOdstrániť