pondelok 27. decembra 2004

Smazim, smazis, smazime

Instalacia CD napalovackyTak mi raz (konkretne dnes) zavolal stryko, ze ma napalovacku a visi mu tam nejaky kabel a ze to potrebuje nainstalovat... no tak ked prisiel tatuldo, sme vyrazili.

Hned chcel otcovi naliat nejaky konak ci co to (urcite rocnik 40%, ze Staone $$;-)$$)) a ocinko sa vyhovaral na to ze soferuje a ze ja nemam papiere, co som hned vyvratil (teda to tvrdenie, nie obsah zaludku $$:-i$$) ale aj tak zostal "na suchu". Za to mne stryko s radostou nalial vinko...

Napalovacku som nejak nainstaloval, dokonca aj dobre a ked sme v DVD prehravaci to Audio CD pustili stryko sa zmohol iba na "mna je*ne, ono to hra" $$:-))$$

Potom sme sa natolko povyhovarali ze nas pustil bez dalsieho alkoholuprelievania $$:-i$$ ale aj to malo co som tam vypil (odhadujem to na 3-4 deci vina (ale teda to bol riadny dryak $$:-))$$) stacilo na to aby som bol mierne "otapeny" $$shifty$$ a ked som chcel vystupit z auta asi 2 sekundy mi trvalo kym som zistil ze musim stlacitu tu packu a nie otvorit okno $$:-))$$

(dokonca aj pri pisani tohto prispevku som sa parkrat preklepol $$:-i$$)

Ale hlavne je ze to napaluje $$8-D$$, $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Tak jsem čekal nějaké rvaní se s instalací ovladačů, které ne a ne fungovat. A ono zase o alkoholu... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co jiného taky čekat, že Jimi... :-í :o))

    OdpovedaťOdstrániť