sobota 11. decembra 2004

Som popularny...

...doma aj v zahranici $$:-))$$Odhliadnuc od toho ze na moj web chodi dost vela Cechov, obcas sa tam objavi skutocne niekto zo zahranicia... raz Poliak, inokedy Francuz, potom zase Belgican... Neviem ako sa tam preklikaju ale je to haluz $$:-))$$

No co je vacsia sranda, uz pred par dnami som si vsimol nejake pristupy z Datalocku a.s., co je firma kde pracuje moja sestra (a raz mozno budem aj ja $$;-)$$)... tak som sa trochu pozastavil ale nevenoval som tomu vacsiu pozornost... A dnes som sa dozvedel ze tam bola ona a dokonca aj jej kolega, ale nie kvoli tomu ze je to moja stranka ale kvoli Michaele Suriniovej $$8-D$$...

Takze teraz je moja stranka a hlavne blog citany uz aj mojimi rodinnymi prislusnikmi a hlavne je ze sa na tom bavia... sice mali blbe kecy ze prezradzam nieco z ich sukromia... ale co... $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Tak to je milý...mě zas na můj původní blog chodili thajci a japonci...nevím co tam vyčetli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale, že si tu ti Francouzi počtou... :-í Takových článků ve franzouzštině... :o))

    OdpovedaťOdstrániť