nedeľa 19. decembra 2004

Skype vs Rodinna Pohoda

Ako moze nevinny $$:-i$$ nocny rozhovor skazit mojmu otcovi naladu $$:-))$$Vcera bola vhodna chvila na telefonovanie cez net, pomocou programu Skype...
U ZuSky bola aj Lenka, tak nebolo co riesit...
Telefonovali sme asi 2 a 1/4 hodiny... ak nie viac $$:-))$$ ale Lenka to odsabotovala a sla spat a ja som bol tiez desne "ohajany" a tak som tiez zakotvil v posteli...

Rano:
Otec: "To ze telefonujes do polnoci som ochotny prehltnut, ale preco tak musis kricat? $$:-/$$"
Ja: "Co? $$:-.$$"
Otec: "No vobec som sa nevyspal.. strasne..."
Ja: "Tak ja nemozem za to ze sa tam tie baby tak strasne rehotali $$:-i$$"
Otec: "eeee $$:-/$$"

Na obed:
Otec: "A s kym si to volal?"
Ja: "So ZuSkou"
Otec: "To je ta 16 rocna Ceska?"
Ja: "Hej.. "
Otec: "No ale ta ma teda desny hlas $$:-.$$"
Mati: "Ale ju som nepocula, len Kuba $$yes$$" (no chaba pomoc, ale diky mami $$;-)$$)
Segra: "A to neni ta co ti v lete poslala tie pohladnice?"
Ja: "Nie, to bola Sany $$yes$$"
Segra: "Aha $$:-.$$"

vidim ze moj internetovy zivot ma na moj realny zivot nepriaznivy vplyv... skoda ze to neviem podat tak dobre ako $$ZuSka$$ svoje prihody s otcom, ale kebyze to zazijete, zasmejete sa vazne velmi dobre $$:-))$$

5 komentárov:

  1. no to je úroveň ,tssss,mpfff,pchééé dohromady :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Někdy jsem přemýšlel, jak asi může vypadat další rozměr prostoru. Teď už to vím, je to Internet :-)) Defacto vytváří úplně nový svět, kde se dá určitým způsobem žít. Proto nerozlišuj reálný a internetový život, je to úplně to samé, jen v jiných prostorových dimenzích... :-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koukam, ze v tech holkach maji rodice poradny zmatek... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. He hehe hehehe - co jinýho nato říct :o)))

    OdpovedaťOdstrániť