sobota 18. decembra 2004

Smiech, smiech, nezadrzatelny smiech

Ak by som mal parafrazovat slova piesne Fero od Elanu, zneli by: "S Lenkou sa vzdy dobre smeje" $$:-))$$Doteraz som si myslel ze najlepsie sa zabavim s $$Jack$$om alebo s osobkou prezyvanou $$ZuSka$$... ale uz par dni tomu tak nie je $$no$$

Keby ste citali moj vcerajsi rozhovor s On-linekamoskou, tak by ste si prinajmensom mysleli ze sme si obaja dali poriadnu davku narkotik $$:-))$$ Tak rozrehotany som nebol uz roky $$shifty$$

Ak by som mal zhrnut temu nasho kecu, tak by to bolo "o vsetkom a o nicom" a napriek tomu sme sa (minimalne ja $$:-i$$) dokazali skvele pobavit $$:-))$$

Myslim ze vyrazy mojej tvare by sa hodili do relacie o euforickych stavoch $$yes$$, $$:-i$$

Bohuzial nie je v mojich silach to sme skopcit, pretoze to bolo skutocne MRTE (to slovo je hlavne pre ZuSku $$:-i$$) velke a nechce sa mi prerabat ICQ smajlikov na moje makra co mam tu $$:-i$$ (a nehovorte mi ze existuje v notepade nieco ako "replace" $$;-)$$ )...

Jednoznacne az raz budem stary a nevladny a budem si to citat, tak dostanem zo smiechu infarkt $$yes$$, $$:-))$$

2 komentáre:

  1. To už vidim ty důchodce.. jak se na tebe koukaj takovym opovrživým pohledem... ;-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale aspoň "ukázku" si sem mohl "prdnout" ;-) :))

    OdpovedaťOdstrániť