nedeľa 5. decembra 2004

Nedelny ritual

Maminka s tatkou se zas hadaji $$:-i$$ Vzdy v nedelu, ked sa pripravuje obed, sa prihodi taka zvlastna vec, neviem ci za to moze nizky tlak alebo nedelny stres z pondelku, ale rodicia sa vzdy pohadaju $$:-))$$

My so segrou sa vzdy potouchle rechtame, babicka sa tvari nepritomne a cumi do novin a moji stvoritelia sa tituluju roznymi, podotykam ze NEvulgarnymi, vyrazmi, ako ty stary debil, somar, a podobne $$shifty$$...

Potom ked uz su vyhecovani tak sa ujde aj mne, pripadne segre... raz dostala vynadane aj mamina mama $$8-D$$, $$:-))$$

Dneska som to bol ja, sedel som pri kompe - 11:30 a kedze den je kratky, my musime obedovat prave 11:30 $$:-i$$ Tak som bol "sprdnuty" za to ze kde v cudu zase som a ze, citujem: "mi z toho pocitaca raz sibne" kontroval som slovami: "uz mi siblo... a pozri sa na seba, ty si na to ani nepotreboval pocitac a siblo ti" ... no co, clovek ma 20, tak musi byt drzy $$:-))$$

Zaujimave je, resp. najzaujimavejsie, ze jedlo skutocne ukludnuje $$yes$$ pretoze po obede je vzdy klud... zase na par hodin $$:-))$$

No a tak si tu zijeme $$:-i$$

1 komentár:

  1. Tak alespoň, že se to vždycky uklidní a nemáte tuhle atmosféru až do podnělka... Já se s mámou skoro nehádám. My si jen vyměňujeme informace :))

    OdpovedaťOdstrániť