štvrtok 9. decembra 2004

Skola v prirode roku 1997

Zase ucitelka prirodopisu... ts ts ts $$:-))$$Rozhodol som sa zaspominat na jednu z troch skol v prirode, ktorych som sa zucastnil a to konkretne na tu z roku 1997...

Bol som na izbe s kamaratom Marekom HaBadurom $$;-)$$ a este s dvoma typkami, jedne bol Daniel a druhy ani neviem ako sa volal $$:-))$$

Viem len ze som Mareka noc co noc ovieval s mojimi ponozkami, ktore som mal pre istotu obute stale $$:-i$$ (to bol puch $$:-))$$) a este ze Dano si myslel ze vymyslel slovo "fujtajbl" pricom nasi zapadni susedia ho pouzivaju uz starocia $$;-)$$ ale na tie ponozky to fakt sedelo... a nie len na ne $$:-))$$

V SvP bola klasicka sranda, bodovanie poriadku v izbach (bolo to viac ako nula $$:P$$, $$:-))$$) ale najlepsi moment bol nasledujuci:
Ucitelka prirodopisu (kto iny $$:-))$$) vosla do izby prave v momente ked niekto z nas hodil taku tu prisavkovu gulu na zarubnu dveri... lenze prisavkova gula nemala tu spravnu prisavnost a tak sa jej stavalo ze spadla na zem a kedze pani Sucha stala priamo pod nou zacali sme vsetci kricat: "Chodte von! Chodte von!" ... odisla ale musela si nieco mysliet $$:-i$$... akonahle zatvorila dvere, gula spadla na zem a ona opat otvorila a s usmevom povedala: "Vsak ona vas ta sranda prejde $$shifty$$"

Netusim co tym mala na mysli, lebo mna ta sranda doteraz nepresla $$:-))$$

Dost dobre bolo aj to ze Marek zacal pobyt tym ze dievcatam, co boli asi o 3 dvere od nas neustale klopal na dvere a ony ho odmenovali viac ci menej vulgarnymi nadavkami, zopar krat sa mu usiel aj nejaky ten telesny trest, no a ked s tym uz prestal, ja som ho vdacne zastupil, pricom baby si mysleli ze to stale robi on $$:-))$$ (to som ale kamarat $$:-i$$)

Hned by som si to zopakoval... to vam poviem... bola proste sranda $$yes$$

1 komentár: