utorok 21. decembra 2004

Zaucam sa do CSS

Zmenene zmenyTak som opat raz mierne zmenil vyzor mojho blogovadla... ci sa vam paci alebo nie, to je vas problem $$:-))$$

Aj ked blog by mal byt prevazne pre ostatnych, ako ten kec hore znaci, som egoista a tak ma vas nazor zaujima iba pokial sa zhoduje s tym mojim $$:-))$$ ... Ale nie, uz sa liecim, uz som len 1/4 egoista... no mozno 30%tny... ale to je fuk ... podstatne je ze o par tyzdnov uz mozno budem CSS rozumiet natolko ze ho pouzijem aj na svojom webe... a to by bolo cool... ale preco to sem vlastne pisem... eee $$:-.$$

Aha, toto som chcel - hovori sa ze zmena je zivot a pokial nejde o zivot tak ide o vykal... z toho mi logicky vyplyva ze pokial nejde o zmenu tak ide o ho*no $$:-))$$

A este jedna vec - chcel som sem zacat pisat nejaku uplne cool poviedku, ale nejako mi do mojej hlavy nedorazila ziadna tema a okrem toho nikdy nic nedokoncim tak som sa ani nepokusil... ale tuzba tvorit je silna a tak mozno casom... ved uvidime.. uvidite $$:-))$$

3 komentáre:

  1. smajliky posli doplynu! sou hrozny
    jinak css se nejlip naucis od pixiho
    www.pixy.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a to jsem si zrovna říkala, že je tady nějak málo smailíků.. :-í :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně smajlíci nevaděj a CSS se naučíš všude ;-)

    OdpovedaťOdstrániť