štvrtok 2. decembra 2004

Vcelku vydareny den...

...ale moze sa velmi zle skoncit $$:-))$$Odhliadnuc od toho ze som spal asi 6 hodin (cize 2/3 mojho limitu $$;-)$$) bol tento den takzvane "v pohode" $$:-))$$

Rano nas cviciaca na MIS pochvalila ze nie sme flakaci (aj ked ani nevedela ako hlboko sa myli... ved uvidi nabuduce ked jej ukazeme prazdne zosity $$:-i$$), potom nam vsetko uplne krasne vyslo na RS (regulovali sme zihaciu pec $$8-D$$, to nam to krasne zihalo $$shifty$$, $$:-i$$, $$:-))$$) a potom prisla telesna kultura $$8-D$$.

Bolo to uplne super, vyhrali sme 2 zapasy a to aj vdaka mne $$yes$$, $$:-i$$... ucitelka to sice pokazila pri poslednom sete ked som mal striedat a povedala: "Nechaj ich chvilu hrat" a ked som mal uz teda konecne  znovu striedat tak svoju "prosbu" zopakovala... ako keby som im to JA kazil $$:-/$$, $$:-i$$

Potom som odovzdal uplne vsetky ulohy z Linearnych Systemov (predmet ktory vraj urobi kazdy... no neverim $$no$$, $$:-))$$), takze v blizkej buducnosti cakam vyhrazny mail mojej cviciacej ze to mam cele zle $$:-))$$ (prave prisiel $$8-D$$ vraj mam zle Takahashiho $$:-($$ blby Japonec $$:-/$$, $$:-))$$ ale devina je vraj uplne dobre (slovo "uplne" v tom maili sice nie je ale ... ehm $$:-i$$))

No a potom bol Matlab... mali sme odovzdavat tretie zadanie a ja som nemal ani ciarku $$:-))$$, tak mi kamarat poskytol jeho vypracovanie (nejaku beta verziu, nechcel mi dat full $$:-/$$, $$:-))$$) tak som to ako-tak dokoncil a aj ked mi chlapik, ktoremu to odovzdavame kladol zaludne otazky (asi ma chcel dostat $$shifty$$ (teda akoze nachytat na hruskach, nie dostat do postele $$no$$, $$:-i$$)) tak som dostal plny pocet bodov $$8-D$$

Tak ja snad idem znovu navrhnut toho Takahashiho $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára