utorok 7. decembra 2004

Zase ten prirodopis

Ako kamarat prisiel k prezyvke $$:-))$$Raz som bol vyvolany na hodine prirodopisu, neviem ci v piatom, siestom alebo siedmom rocniku, ale raz to bolo... ja by som to tipoval na sestku, ale to je fuk... so mnou bol vyvolany aj kamarat Marek Baďura (sorry ze uvadzam cele tvoje meno - ale aspon ta vyhlada aj google $$;-)$$)...

Tak sme tam stali pred tabulou a ucitelka smerom k rozosmiatym tvaram v triede (tesili sa ze nevyvolala ich $$:-))$$) uviedla nasledovne: "Moc sa neusmievajte, pripravila som si pre vas taku haBaďuru" no trieda, ucitelka a ja v krcoch, len Marek chvilku nechapal.. az potom mu doslo ze sa ho to tyka $$:-))$$ No a tak mu prischla prezyvka Habadura, co sa mu moc nepacilo, ale co mohol robit $$:-))$$ Mimochodom z toho skusania som stopercentne dostal jednotku, za to rucim $$:-i$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára