streda 8. decembra 2004

Problemy dochodcov...

...vypocute v MHD $$:-))$$Kludne si cestujem v trolejbuse a rozmyslam nad nesmrtelnostou chrusta a nad tym ako sa vyhnem svojej byvalej triednej (ucila ma na prvom stupni na zakladke $$;-)$$), pretoze si ma aj tak uz nemoze pamatat a zrazu sa nejaka dochodkyna zacne dost nahlas pytat ze kde je Vrakunska cesta pred Darexom...

Chvilu rozmyslam ze ci jej to mam povedat, alebo sa uraci niekto druhy $$:-i$$... ked teda vsetci mlcia, oznamim jej ze je to na druhej strane a ona ze ci ma vystupit... pane boze $$:-))$$ No to je fuk, nejak jej to tam ti ludia vysvetlia ze ESTE NIE! $$shifty$$ a potom sa da nejak do reci s dalsou starou babkou a z tohoto rozhovoru som pocul asi nasledovne:
babka1: "...nepodpisujte... nikdy nic nepodpisujte..."
babka2: "Ale syn hovoril... a tam... a tak som to podpisala... lebo..."
babka1: "Ale to vas mozu... lebo... ja by som nikdy... ved viete..."
babka2: "No lenze ja som kazdemu vzdy... a... pretoze... ja som..."
babka1: "No ja by som.... ale ked vy... tak..."

chape tomu niekto? $$:-))$$

Ja som z toho vyrozumel ze ta zenska co chcela ist na Vrakunsku cestu nieco prepisala na syna a ta druha zenska sa jej to snazila vyhovorit... no ale kaslat na ne, najviac ma pobavil nasledujuci heft:
babka2: "Ja uz som prekonala 2 operacie... nikdy som... a myslim ze coskoro uz ..."
babka1: "Ale takto nesmiete rozmyslat, ved Pan Boh sa o vas postara, uvidite"
babka2: "No ale idu tie sviatky..."
babka1: "Panbozko je dobry, on vam pomoze..."

No tak to ma fakt dostalo $$:-))$$... ale kazdy nech si veri comu chce $$;-)$$ sloboda vierovyznania ma nieco do seba $$yes$$

1 komentár: