piatok 3. decembra 2004

Ked nejde hub ani webzdarma.cz...

... a ked nemam ani co robit do skoly tak sa znacne nudim $$;-)$$Dnes bola skola uplne pohodova, jedna fajna prednaska o genetickych algoritmoch (uplne bombova vec, ktorou vyriesite akykolvek problem prakticky bez prace a vsetko vlastne robi comp $$8-D$$ (no az tak easy to nefici ale dajme tomu ... $$:-i$$)), potom som sa s kamosom dohodol ze zajtra k nam pride (som zvedavy ci trafi $$:-))$$) a ze zbuchame jeden labak, dufam ze dostaneme aspon 12 bodov z 10 (tvrdila ze ak to bude uplne dobre tak nam este 2 body prida $$yes$$)...

No a potom som prisiel domov a rozhodol som sa zrealizovat moj genialny napad - dat si pocitadlo na kazdu stranku - nezvysi mi to sice navstevnost ale budem vediet ze kde po mojej stranke ludia cestuju $$8-D$$ proste parada...

To sa mi aj podarilo (ctrl+c a ctrl+v ovladam uplne dokonale $$:-i$$) aj som to hodil na web, ale ked ma napadla dalsia vec ze tam hodim aj svoje poviedky tak (ako sa vola jedna divadelna hra) "vsetko sa pos*alo" $$shifty$$ a nejde mi otvorit ftp a teraz uz ani ta stranka ... no a aby toho nebolo dost nefical ani CZ Paradise hub na DC (czparadise.no-ip.com $$;-)$$) a tak som sa nudil a zacal som pracovat na prerobeni nasej znamej formule (taka stolova hra - stacia roznofarebne pera a stvorcekovy papier $$yes$$ - hravame to na prednaskach $$:-i$$) do elektronickej podoby... to bude teda fakt fuska ale tesim sa az to dokoncim... (ak to dokoncim $$:-))$$)

P.S.: Ti smejdi z Dievcata za milion neprecitali moj mail, nech sa hanbia! $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára