štvrtok 23. decembra 2004

Podobnost...

...telenovely s realitou.Tak som si konecne spomenul o com som chcel vcera blognut $$:-))$$

Bol som so segrou v obchodnom centre a na moje "vtipy" mi zakazdym povedala: "Jezis, ty si ale vtipny $$:-/$$" $$:-))$$ a dnes dokonca vyriekla: "Pocuvaj, co robis na Silvestra, s tebou musi byt sranda $$:-/$$" $$:-))$$

Tak som si spomenul ze som chcel blognut o podobnosti reality s telenovelou Rodinna Pouta.
Vacsina divakov a mozno ani samotni autori (ci samotne autorky) si neuvedomuju ako je tento serial podobny so skutocnostou. Nie, nepoznam nikoho ako inzinier Kratky, ani ziadneho "ochlastu" akym je doktor Liska... ovsem ak si vsimnete vztah Markety a Ondreja Prchalovych, uvidite mna a moju sestru $$:-))$$ Presne $$8-D$$

Ospravedlnujem sa vsetkym normalnym ludom, co s touto telenovelou nemaju nic spolocne a nevedia o com tocim $$:-))$$

1 komentár: