streda 22. decembra 2004

Basnicka

Co cloveka nenapadne ked ma podvedomy stresNaprv par veci na uvod... chcel som o niecom blognut ale kedze si nepamatam co to malo byt, tak o tom neblognem $$:-))$$
Dalej by som chcel vysvetlit pojem podvedomy stres - ide o stres, resp. nervozitu, ktora navonok nie je zjavna, avsak srdecny tep je zrychleny ako pri skutocnom strese... (nepoznam vela ludi co to mavaju, ale ja medzi nich urcite patrim $$yes$$)

No a vcera som mal pred dnesnou skuskou taky podvedomy stres a nemohol som zaspat, lebo, priznajme si, som sa moc neucil $$:-i$$

A tak vzniklo nasledujuce dielo, povodne v cestine a neskor som ho mierne upravil do Slovenciny:

Miluji tě ze srdce svého,
čistého a upřimného.
Ty však miluješ jiného muže
a to bodá mně víc než růže.

Tvé city ke mě jsou chladné
jak čepel ocele bývá,
mé srdce bez tebe vadne
a rozum se jiným nezabývá.

Chtěl bych se tvým mužem stát
a život po tvém boku žít.
Mám se snad svého snu vzdát,
nebo mám i nadále snít?

Vím, že pravdu se dnes nedozvím
a možná ani zítra.
Pokud informace nezískám
přímo z tvého nitra.

Slovenska verzia:

Ja milujem ta zo srdca svojho
čistého a úprimného.
Ty však milujes iného muža
a to bodá ma viac než ruža.

Tvoje city ku mne sú chladné
ako čepeľ ocele býva
moje srdce bez teba vädne
a telo rozumom neoplýva.

Chcel by som sa tvojím mužom stať
a pri tebe môj život žiť.
Mám sa snáď svojho sna vzdať,
alebo si ho dosýta užiť?

Viem, že pravdu sa dnes nedozviem
a zrejme ani potom.
Pokiaľ informácie nedostanem
zvnútra tvojho.

Chapem ze ten slovensky koniec mierne "kulha" ale inak som so sebou docela spokojny $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára