streda 29. decembra 2004

"Lenicko?"

"Ano" "Proc mlcis?" "Ja vam nerozumim"Takto nejako by sa dala zhrnut vcerajsia audio-konferencia. Nie, nekonferovali spolu vyznamni manazeri vyznamnych firiem, ani este vyznamnejsie hlavy statov. Pokecali spolu traja obycajni (pozor, nemylit si pojmy obycajny a normalny $$;-)$$) mlady (niekto viac, niekto menej) ludia (niekto viac, niekto menej $$:-))$$), ktori su si povahovo blizki (vrana k vrane sada, blazon blazna hlada $$:-i$$).

Ale aby sme vcerajsiemu veceru (ci skor noci) nekrivdili, nastalo aj par vynimocne vtipnych okamihov... napriklad ked k ZuSke zavitala jej mama $$:-))$$ Bohuzial rozpravali velmi potichu a tak som mojimi zmyslami zachytil iba nieco v tom zmysle ze pani S. chcela niekomu nieco napisat $$:-))$$ (prosim vas, nabuduce ked budete hovorit, tak hlasnejsie a do mikrofonu, nech z toho mame nieco aj my $$shifty$$ dakujem $$:-))$$)

Potom take obvykle veci ako:
Ja: "A potom ze kto vsade vidi prasaciny"
ZuSka: "Tak si na nej ukazme"
Ja: "Vy si na neho ukazat nemozete, lebo ho nemate"

alebo
Lenka: "Nejak jsem se do toho zamotala"
Ja: "To to mas tak dlhe?"

$$:-))$$

pripadne este toto:
ZuSka: "Ale mne kocka po klavesnici neskace, ona jen vsechno shazuje"
o par okamihov neskor
ZuSka: "Jejda! $$confused$$"
Ja: "Co sa stalo?"
ZuSka: "Ale kocka mi skocila pred klavesnici"
$$:-))$$
skoda ze nemame webkamery... to by bola vacsia sranda $$yes$$, $$:-))$$

1 komentár:

  1. když tu byla maminka,tak ste nerozuměli jelikož jsem držela zakrytej mikrofon :P :-i

    OdpovedaťOdstrániť