utorok 14. decembra 2004

Skola skoncila...

Neni co delat $$:-/$$To by som kecal keby som tvrdil ze nemam co robit, robota sa vzdy najde $$;-)$$ avsak... neni to take easy ako by sa na prvy pohlad zdalo...

V nedelu vecer som zacal dva projekty, ktore bezia prakticky subezne...

Prvy je nasledujuci: Rozhodol som sa pocuvat pesnicky v abecednom poradi, pretoze uz mi liezlo na nervy ako stale klikam na "next" v domneni ze budem pocut nieco co som este nepocul...

Mam toho 152 hodin a zatial som sa dostal na uroven 15 a 3/4 hodiny, teda nieco vyse 10%... a to je utorok vecer, cize cca 48 hodin bezania mojho projektu $$yes$$

Ten druhy projekt je upgrade mojej stranky, lepsi design (aj ked priznajme si, co mozem ja vytvorit iba pomocou HTML? $$shifty$$, $$:-))$$) a tak... som fakt zvedavy ze co dokoncim skor $$;-)$$

Budem vas samozrejme informovat ked sa jeden z projektov (pripadne oba) bude blizit ku zdarnemu koncu $$:-))$$

Btw zajtra hodlam blognut o vyvoji mojho... no ale tajomstvo si necham na zajtra $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára