nedeľa 19. decembra 2004

Obycajne blognutie...

Tyzden bez skolyZatial co ini ludia su nadseni ked nemaju skolu, ja som trochu opacny... Nie ze by som za skolou nejako smutil, ale odkedy tam nechodim tak mi nechuti jest a celkovo som nejaky "divny" $$:-))$$
Pokusil som sa, po dlhom case, znovu cvicit a nedopadlo to dobre $$no$$... mozno malo pijem $$:-))$$ (myslim alkoholu $$;-)$$)

No ale snad sa to vylepsi... na Vianoce mozno dostanem vacsie cinky, tak to bude este vacsia sranda $$yes$$

Napriek vsetkym "zlym veciam" co sa mi prihodili, bol tento tyzden vskutku vydareny... predcasne som dostal Vianocny darcek (Monitor), nehorazne som sa zasmial s Lenkou, aj ked vcera bola nejaka nevyspata (dufam ze nie z toho piatku $$:-i$$) a napokon som aj vylepsil (no neviem ci nie len vymenil $$:-))$$) moju stranku... Ale som pripraveny na radikalnu zmenu (tentokrat nie imidzu ale myslenia $$:-))$$) - budem poctivo posilovat (btw uz mam 63 kg $$8-D$$ takze uz mi chyba len 12 do mojho cielu $$shifty$$), budem pocitvo pit vino, pretoze je zdrave a uvolnuje ducha aj mysel (ako keby to nebolo to iste $$:-i$$) a budem sa poctivo ucit (no, tuto moj plan mierne zadrhava, kedze toto je snad jedina vec co sa dodrzat neda... ale skusit to mozem $$yes$$) Ale hlavne by som asi mal menej mysliet na seba $$:-))$$ (tak toto je absolutne nesplnitelne $$:-i$$) ... P.S.: Dufam ze na moj dusevny vyvoj nema zly vplyv pocuvanie hudby v abecednom poradi, pretoze som zatial len v 1/3 a pozrite sa ako na tom som $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára