nedeľa 12. decembra 2004

Jimi, Jimi,...

...preco si Jimi? $$8-D$$Ked som rozmyslal nad tymto prispevkom, tak som si ani za nic nemohol spomenut na povod mojho nicku. Teda povod viem, je to len prerobeny Jakub, najskor do anglictiny - James, potom skratene na Jimmy a nakoniec poslovencene na Jimi... Len neviem ze kedy to vzniklo... asi to bolo okolo osmej triedy na zakladke $$:-.$$ No, to je v podstate jedno, dolezite je ze cim dalej tym viac ludi mi hovori Jimi, ci uz je to segra, alebo mati a raz mi tak dokonca povedal aj tatuldo $$8-D$$... Asi som si zvolil fakt dobru prezyvku, lahko zapamatatelnu a dobre pouzitelnu... ved posudte sami $$:-))$$ P.S.: A hlavne je to docela originalne... vela Jimiov nie je (az na to ze sa to zle sklonuje... hruza $$:-))$$)

5 komentárov:

  1. Vidíš to...Mě zase říkají Dian...trochu to zní jako klučičí jméno "ten Dian":))) Ale taky "Dáj" nebo Dy....Naštěstí nikoho nenapadlo (kromě práce, kde jsou kolegyně angličanky) říkat mi Dajáno..To fakt nesnáším :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No jo Jimiů na světě moc neni..Asi nechce nikdo mit přezdívku jako ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jimi není špatné, ale Queez se mi líbilo víc :-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim, ze Jimi byl dobry napad... :-)

    OdpovedaťOdstrániť