sobota 25. decembra 2004

Vianoce 2004 part I

Stedry den Tak ako to uz u nas byva, na Stedry den doobeda sa este doupratovava, coho sa aktivne zucastnujem hlavne ja s mamou, lebo tatuldo ma ine ksefty a vsetci ostatni pridu na hotove $$:-))$$

No a kedze mamu chyta upratovaci amok je dost nachylna na vybuchovanie, co uz za tie roky beriem ako sucast vianocneho ritualu $$;-)$$

Ked sme ako-tak vytvorili dojem ze je upratane (a potom ze najlepsi iluzionista je Copperfield $$:-i$$) dali sme si takzvane "pauzu" $$:-))$$

Potom prisla sestra a naobedovali sme sa (kaslat na zlate prasa $$:-))$$) a kedze v televizii bezalo (ako v poslednej dobe bezi stale) ho... nic $$:-))$$ tak sme pozerali na nic $$:-))$$.

Nasledne isli rodicia pre babku a starsiu sestru so svagrom a potom sa zacala ta spravna zabava $$:-))$$

To viete ked sa stretnu ti spravni ludia tak je o srandu postarane... skoda ze si zase na nic nepamatam

$$:-))$$

Ked mi bolo oznamene ze citujem: "Tak toto teda oblecene mat nebudes! $$:-///$$"
pricom moje oblecenie bolo viac nez primerane

$$OBR17799$$

bol som navleceny postupne do vsetkeho co obsahuje tzv pansky oblek (prvykrat pouzity na stuzkovej, v roku 2001)

$$OBR17800$$

$$OBR17801$$

$$OBR17802$$

$$OBR17803$$
(ako od Gucciho $$8-D$$)

Neskor sme zacali chystat stol co vyzeralo asi takto:

$$OBR17804$$

$$OBR17805$$

A napokon po veceri prisiel cas na Deda Mraza (sme verny dlhorocnym tradiciam, obzvlast ked Jezisko chodi k susedom (co bol mimochodom skvely vtip a dokonca sa tusim jeden clovek na nom aj zasmial $$shifty$$ (a nebol som to ja $$no$$, $$:-i$$))) a ja som bol hrozne tesivy:

$$OBR17806$$

Ako to dopadlo sa dozviete neskor $$;-)$$

1 komentár: