nedeľa 5. decembra 2004

Mikulas, Mikulas, co nam das?

Dneska asi houby $$:-))$$Mikulas bol u nas naposledy zrejme minuly rok... za prve preto ze uz tu nie su ziadne male deti a za druhe preto ze to co sa na Mikulasa rozdava (teda cokolady, tycinky a ine veci sposobujuce diabetes) dostavam denne (to viete, mamicka sa snazi o moje vykrmovanie ale moje telo nejakym zahadnym sposobom odolava $$:-.$$) $$yes$$

Zaspominam preto na jeden vecer 5.decembra, ked som mohol mat tak 7,8 najviac 9 rokov. Bol som proste uz dost velky na to aby som vedel ze ziadny Mikulas nie je (to je rana, co? $$8-D$$ ale on fakt neexistuje $$no$$, $$:-i$$) a dost maly na to aby mi na tych darcekoch zalezalo $$yes$$

Ja a moja sestra sme nabehli k balkonovym dveram (mysticke miesto $$;-)$$) kde nas vo vycistenych ($$:-i$$) cizmach cakali balicky... jeden balicek dostala aj mama.

Rozbalujem alobal s tym ze cakam ze tam bude cokolada a ono uhlie $$:-($$ blby for... potesim sa ked zbadam kinder vajce $$8-D$$, rozbalim to a tam obycajne vajicko a aj to uvarene natvrdo! $$:-///$$... Verte alebo nie, ta cibula co tam este bola ma ani neprekvapila a normalne som sa rozplakal, mama mi chcela dat svoj balicek ale ja som s hrdostou odmietol "To je tvoje mami $$:-(($$"... no teraz sa mi to stale nezda byt vtipne $$;-)$$ ale hlavne ze sa niekto zasmial, no nie? $$:-))$$

Aspon vidite po kom som tak kruty k druhym $$:-))$$ (cele to vymyslela segra, dokonca zohnala uhlie aj ked ho bol chronicky nedostatok $$yes$$)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára