sobota 25. decembra 2004

Vianoce 2004 part II

Stedry vecer aneb "jak to bylo dal"Kedze sme boli vsetci nadmieru dobri ($$:-i$$) Dedo Mraz nam toho nadelil pozehnane:

$$OBR17819$$


Podla pradavnych (asi 10 rokov trvajucich) tradicii som sa jal darceky rozbalovat ja (aj ked mi do toho kafrali ako kazdy rok vsetci ostatni $$:-/$$, $$:-))$$).

$$OBR17820$$

Ja som okrem davnejsie zmieneho (LCDcka), ktore nadovsetko milujem, dostal este vytuzenu penazenku, CD-R media a na moje prekvapenie aj prilbu a svetla na bicykel spolu s prislubom ze o take 4 mesiace k tomu pribudne aj bicykel $$8-D$$, tesim, tesim, ako male decko $$yes$$... Zahral som sa na softveroveho policemana:

$$OBR17821$$

A moji rodicia dostali podla ocakavani osobnu vahu, na ktorej sa samozrejme hned vsetci odvazili. Mimochodom ta vaha meria aj telesny tuk a obsah vody v tele... bez pochyb mam najmenej tuku a najviac vody ja $$yes$$, ale snazim sa to zmenit (tuk zo vcera na dnes zo 7% na 7,2% $$8-D$$, $$:-))$$)... Mal by som mat 8-18%, takze az tak zle na tom nie som $$no$$, $$:-i$$.

Vianoce boli u nas Stastne a Vesele, ako kazdy rok a verim, nie, ja viem ze take, ba dokonca este lepsie budu aj v roku 2005 $$yes$$

Bonus (tie psopapuce dostala segra... no dostala... sama si ich kupila $$:-))$$)

$$OBR17822$$

4 komentáre:

  1. teda ty botičky,hezký...ale mám lepší,pak mrkni :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokud budeme papuče poměřovat uhylností, tak ty tvoje jsou určitě lepší... ;-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Staone,Staone...pokud jsi tou "uhylností" myslel úchylnost,tak jsem do hloubi duše uražena :-í

    OdpovedaťOdstrániť