streda 15. decembra 2004

Vianoce

Stres alebo pohoda? Ano, aj ja som sa znizil k blognutiu o tejto komercnej teme $$:-))$$

Ked niekto povie Vianoce, spomeniem si na jednu pasaz z platne Spejbl and Hurvinek, ktora znela: "I kdyz jsou svatky pokoje a miru, prehnu te pres koleno a vezmu ti miru"... ospravedlnujem sa autorom pre pripadne chyby v texte, ale vyznam som chytil snad dobre $$:-))$$

Vsetci su pred Vianocami akysi podivny, niekam sa ponahlaju a stresuju kazdeho naokolo ze este tamto a hento nie je urobene (cest vynimkam $$;-)$$)... Ja neviem, ale Vianoce by mali byt o niecom inom...

Dokonca aj kvoli darcekom bolo rozbite nejedno manzelstvo $$:-))$$
Nakupujte darceky ako ja - povedal som mame ze potrebujem zohnat darceky a ze pojde so mnou pretoze nemam sajnu ze co mam komu kupit... A tak sme dnes okolo obeda vyrazili do Obchodneho Domu TESCO (pardon za reklamu $$:-))$$) a kupovali sme... za 2 hodiny od momentu co sme odisli z domu som mal nakupene pre celu rodinu a este som mal v sebe aj obed $$;-)$$

A vyslo ma to na petikilo... takze tak.. $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára