streda 15. decembra 2004

Zavan minulosti...

...sa stretava so sucasnostou... Ked sa $$ZuSka$$ zmienila citujem: "to blby G snad nikdy nenakreslim $$:-))$$" tak som sa rozhodol zalovit v skrini a cuduj sa svete, vylovil som nejake zosity so strednej skoly, skoda ze som nenasiel nic so zakladky, to by bola vacsia sranda $$shifty$$

Takze takto som pisal v roku 1998:

No nevyzera to strasne? $$:-))$$ Neskor sa moje pismo (aspon podla mojho skromneho nazoru (IMHO ci ako to je $$:-))$$) mierne vylepsilo, co dokazuje nasledujuci obrazok:


Chudak Shakespeare, ci koho to tam spominam $$:-i$$
Ale podme do sucasnosti $$;-)$$ :

A toto som vytvoril behom asi 7 minut vcera vecer:


A nerad sa opakujem, ale som LAVAK $$:-))$$ (v preklade to znamena ze som diskriminovany kripel $$:-i$$, $$:-))$$)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára