utorok 30. novembra 2004

Epizoda skoncila...

...saga pokracuje $$:-))$$Moje ucinkovanie na predmete PPRC (programove prostriedky realneho casu - C pod Linuxom) definitivne skoncilo rukou osudu... ani nie tak osudu ako rukou pana ing. Dornera (tymto ho pozdravujem $$;-)$$).

Kedze na nenapadne naznacovanie ze by sme mali odovzdat tretie zadanie sme reagovali slovami: "My to vlastne ani nemame" $$:-))$$ bol mierne v soku a na nasu obranu, ze sa to nedalo stihat a nerozumeli sme tomu argumentoval asi takto: "Ale ved tento predmet spravi 90% studentov", no tak tomu neveri ani on sam $$;-)$$...

Ale co, na buduci rok si to zopaknem, tak ako kazdy rok nieco $$:-))$$ aj ked toto je prvy predmet z ktoreho nemam ani zapocet $$8-D$$

Nakoniec nas nenapadne vyrazil nasledovnym sposobom: "Chalani, ale to mozete ist rovno do bufetu." tak sme isli $$:-))$$

Zahrali sme formulu (vyskusal som novy monopost $$8-D$$, $$:-i$$) a potom aj karty (karban na akademickej pode $$:-i$$) a videl som original fajku naplnenu original tabakom... no poviem vam, to bol strasny smrad $$:-))$$

Hlavne ze je sranda $$;-)$$

2 komentáre:

  1. joujou tak toto je moj prvy prispevok na tejto stranocke.By som chcel vedet ze aku muzicku pocuvas!!Ty flegmaticke čudo..ako ja:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidis, dobry napad, zajtra blognem o tom co mi tu sounduje :-)))

    OdpovedaťOdstrániť