pondelok 29. novembra 2004

Som lenivy ako vos :-)

Co vsetko som chcel urobit a co som neurobil $$:-i$$Ked som v piatok odchadzal zo skoly hovoril som kamaratom: "Dnes si spravim sestku, sedmicku a osmicku, zajtra spravim tu deviatku a v nedelu si urobim Matlab$$yes$$" (aby bolo jasno - sestka, sedmicka, osmicka a deviatka su ulohy a nie male dievcatka a Matlab je predmet a nie organ $$;-)$$, $$:-i$$ )

Dopadlo to asi takto: V piatok som dokoncil sestku, ktoru som mal rozpracovanu asi 2 tyzdne $$shifty$$, $$:-i$$
v sobotu som opajcol 7 a 8, len som tam dopisal moje hodnoty $$;-)$$ a dnes robim tu devinu $$yes$$, $$:-))$$

Matlab je niekde vo hviezdach...

Ale na druhej strane som zistil ze poznam znamu osobnost $$;-)$$, bol som na kamaratovej oslave narodenin, kde bola strasna sranda $$:-))$$ a dnes som dostal 9 bodov z 10 z predmetu co opakujem $$8-D$$ (dalsikrat uz nemozem opakovat $$no$$, $$:-/$$ tak sa tesim $$:-))$$)

Ale aj ked som lenivy, obcas pracujem $$yes$$, $$:-i$$... videl ma uz pri praci niekto? $$:-i$$, $$:-))$$

4 komentáre: