sobota 13. novembra 2004

Alkohol vazne ohrozuje pamat!

Hlavne moju $$:-))$$Tak sme vcera zapadli do krcmy... alebo ako hovoria nasi zapadni susedia, boli sme parit, kalit a ine rozne cinnosti sme vykonavali $$:-))$$

Ak mam pravdu povedat tak si nepamatam nic konkretne (a to som vyluchol iba 6 deci bieleho vinka $$;-)$$ co myslim nie je moc... aj ked na mojich 60kg je to az moc $$:-))$$)

Ale jednu vec si pamatam, kamarat pracuje v Alcateli a tam je jeden manik co stale poti nejake hlasky a raz vyvesil na nastenku citat: "Pracujem pomaly, lebo mozno to robim zle." coho sa ja uspesne drzim uz dlhe roky $$:-i$$

No a nakoniec (po neuspesnom prehovarani mojich kamaratov aby som pockal na prvy nocak, co som s radostou odmietol $$:-))$$) som isiel pekne v trolejbuse a par zastavok pred vystupenim ku mne prisiel chalan v mojom veku a prebehol nasledujuci rozhovor:
On:"Nazdar"
Ja:"$$:-.$$ my sa pozname?"
On:"No jasne, ved sme spolu chodili na Zochovu, aj teraz na FEIke ta obcas vidim" (zabudol povedat ze bol a stale je o 2 roky nizsie)...
pauza, ja rozmyslam ako dabel ze kto do pekla to je$$:-))$$ a potom on pokracuje
On:"No ty si ma asi nepamatas, tak nic..."
Ja:"Ale nie, len som tak trochu, ako sa hovori, pod parou" (co vobec nebola pravda $$:-i$$) ale po umornom premyslani na cerstvom vzduchu (v trolejbuse bol taky nejaky vydychany $$:-i$$) som si spomenul (resp. doteraz si myslim ze som si spomenul) ze kto to je... aj ked isty si nie som $$:-))$$

So that's it! $$8-D$$, $$:-))$$

1 komentár: