nedeľa 21. novembra 2004

Hmotnost :-)

Tak sme sa k tomu konecne dopracovali $$:-))$$Nahliadol som do zavanov minulosti a to konkretne do temy "Nieco o mne" ... zistil som ze som vam slubil hmotnostny udaj a stale sa sem akosi nedostal. Tak to hodlam prave napravit $$:-))$$

Aj ked je nasa vaha moralne a technicky zastarana $$:-))$$ vazi priblizne dobre (+-2kg $$:-))$$). A podla nej mam 58-62 kg, v poslednej dobe skor tych 62 $$;-)$$

Moj osobny ciel je 75... takze dufam ze sa mi to podari... ono predsa len mat 62 pri vyske 183 cm je jaksi malo $$:-))$$

Tak mi drzte palce $$;-)$$

5 komentárov:

  1. pár kilo bych ti předal, při skoro stejné výšce vážím o polovinu víc než ty. Neznáš způsob nějaký?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lol - a já myslel, že sem vyžle, ale koukám, že s mejma 70kg se na mě nemáš kam hrabat :)) Výšku mám naprosto stejnou ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky bych ti nejaky kilco poslala,ale sama mam malo :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drzime palce, kdyz to nepujde, rada ti nejaka kila venuju :D

    OdpovedaťOdstrániť