štvrtok 11. novembra 2004

Dalsi den, ktory...

...z kalendara vyskrtnem :-)No tak nam ubehol zase jeden stvrtok... nic neobvykle sa neprihodilo a napriek tomu to nebol obycajny stvrtok...

A nie len preto ze moj tym (ani nie tak moj ako nas $$:-i$$) nevyhral vo volejbale ani jeden zapas $$:-))$$

Skor preto ze sme pisali pisomku u legendy skoly (ano, je to pan Gazi $$;-)$$) a ja z nej mam neobvykle dobry pocit. No ja mavam dobry pocit aj po totalne pokaslanej pisomke $$:-))$$ ale teraz ho mam FEST DOBRY$$8-D$$.

Takze dufam ze bude aspon 12 bodov z 20, dost by mi to helflo$$yes$$... no a k tomu volejbalu:
Hrali sme najprv proti 6-clennemu tymu a prehrali sme nejak 15:10, co by nebolo uplne najhorsie... potom proti nasim porazitelom nastupil 5-clenny all stars tym, ktory ich vymlatil asi 15:3 $$:-))$$ a potom sme hrali my proti all stars... no prebiehalo to v pohode az do stavu 10:10, ked ucitelka povedala: "Vies co, ty sa schovaj pod siet a vy tam chytajte..." smerom ku mne $$:-))$$ Kedze o svojej hre nemam prehnanu mienku (ale az taky zly nie som $$:-/$$, $$:-i$$) tak som sa len pousmial a schoval som sa pod siet $$:-))$$
Zapas sme, ako inak, prehrali, ako vsetky ostatne... potom sme uz mali koncit ale ako vzdy sme mohli aj zostat a kedze mam po volejbale volnu jednu hodinu tak som zostal na co ucitelka reagovala slovami: "Ale prosim ta, nechaj ich nech si aj zahraju" tak som teda odisiel $$:-))$$

Takze aj ked neviem cim sa budem zivit, viem iste ze volejbal to nebude $$:-))$$ to uz skor ten hakisek $$8-D$$

3 komentáre:

  1. ty mě doučíš Angličtinu,já tebe...volejbal :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja to tedy beru sefe... aj ked to budem ten volejbal hrat asi horsie ako doteraz :-i (no ved ani tvoja anglictina nebude o nic lepsia :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. My jsme hráli proti čtvrťákům (my jsme prváci :) Furt jsme vyhrávali, however se nám to vždycky podařilo prohrát asi o tři body... :-))

    OdpovedaťOdstrániť