nedeľa 28. novembra 2004

Final Destination

Nasiel som, stiahol som, videl som $$:-))$$Ako som bol spominal minule ked som pisal o Nezvratnom osude II, zacal som hned po tom hladat Nezvratny osud part one... a nasiel som $$:-))$$

Dal som tahat a kedze to ma snad kazdy, tak som to mal za par dni downute... a dnes bola vhodna doba na pozeranie, tak som to teda pustil...

Neviem ci je to mojou povahou alebo cim, ale ja takmer kazde pokracovanie povazujem za lepsie ako original (a nejde len o Terminatora, kde bola dvojka vyrazne lepsia ako jednotka), teda az na vynimky akou je napriklad Nebezpecna rychlost $$;-)$$

Nezvratny osud jedna nie je zly film, je vynikajuci a dokonca aj rafinovanost smrti je uzasna, ale akosi tam chybalo to napatie... aj ked o to viac prekvapeni bolo $$;-)$$

Napriklad jedna slecna, co prezila osudny vybuch lietadla, bola zrazena autobusom len tak zrazu z nicoho nic.. ziadny krik, iba trochu rozprsknuteho kecupu... slabota $$:-))$$

Zato ked bol jeden typek uvazneny v aute a druhy mu pomahal von pricom sa na nich asi dve minuty rutil vlak bolo dost napate aj ked mozno az prilis.

A dokonca nezomreli vsetci $$:-/$$ Clear (ci ako sa volala) si to odbila v dvojke a Alex zomrel niekde medzi jednotkou a dvojkou $$yes$$...

Este sa mi nepacilo ze aj Clear aj Alex mali k smrti nebezpecne blizko snad 20x a vzdy nejakym zahadnym sposobom (ba az nahodou!) unikli... divneee $$shifty$$

No ale budiz, urcite si tento film napalim, stoji za tych 20 korun co stoji CDcko $$:-))$$ mozno aj za viac $$;-)$$

1 komentár: