pondelok 1. novembra 2004

Reality-Show vikend cast druha

Ovela viac Reality ako ShowNedela Prsi, prsi, len sa leje...$$:-))$$ asi takto by sa v skratke dala charakterizovat nedela... ovsem to by som to nebol ja, keby som to neobkecal $$:-))$$ Rano sme mali vsetci haluze z posuvu casu, ja magor nie aby som spal o hodinu dlhsie ked mozem, ja som vstal o hodinu skor ako obvykle...$$:-))$$ Podujal som sa na pomahanie svagrovi s betonovanim chodniku, lebo do Seventh heaven bolo daleko a prestalo prsat$$:-i$$ no ale nahadzal som mu jeden furik a tym to pre mna skoncilo, kedze zacalo opat prsat$$;-)$$. Tak som opat skoncil v kuchyni a pomahal som mame s vyrobou ceskeho narodneho jedla (nie, pizza to nie je $$:-))$$) aj ked kapustu (po Cesky zeli$$;-)$$) nam nakrajal tatuldo... vlastne aj maso dal piect on, takze ani neviem co som vlastne robil ja $$:-))$$ asi som si iba cital casopisy a obcas som prikladal do pece $$:-i$$ Potom sme so sestrami pozerali Siedme nebo$$8-D$$ fakt dobry serial $$:-i$$, $$:-))$$ Doobedie uplynulo, najedli sme sa a... aha zabudol som spomenut ze som od vcerajska vyzunkol asi liter vina, v com som uspesne pokracoval aj po obede $$;-)$$, $$:-))$$ Potom sme sa pustili do spalovania neporiadku na dvore (bola spilena nejaka slivka, ci ceresna ci co to, tak sme to palili), pricom do ohna padali aj take veci ako prazdne vrecia od cementu a orechove listy - proste smrad a zeleny plamen $$8-D$$, $$:-))$$. Potom zacalo zase prsat, tak som zaliezol do budy (do domu, psa nemame $$:P$$) Vtedy mamu napadla spasonosna myslienka a zautocila priamo a to tym ze povedala: "Ak bude prsat do siestej, tak pojdeme domov." o 20 minut vsak moje nadsenie pohaslo s otcovym vitazoslavnym vykrikom: "Prestalo prsat!$$8-D$$" $$:-/$$, $$:-i$$ Vecer sme vyprazali bedle (take biele hriby $$:-))$$) a Peto (sestrin priatel) poznamenal ze dnes v noci sa zahrame na reality show "Kto prezije?", lebo si nie je isty ci nenazbierali aj nejaku tu muchotravku $$:-))$$, $$8-D$$. On sam ale povedal ze to jest nebude, lebo po Bedliach je mu zle $$shifty$$ podozrive $$:-i$$. Pri vyprazani sa vsak z jednej bedle dral von cervik, tak sme vedeli ze je to jedle $$:-))$$ (minimalne ta jedna jedla bola $$:-i$$). V bedni fical film 28 dni so Sandrou Bullock, o protialkoholickom lieceni, takze je mozne ze vplyvom toho filmu sa na mna vsetci tak podivne pozerali ked som si nalieval z vina $$:-i$$. Peto mal opat skvelu narazku, lebo sme sa bavili o liecebniach u nas a vsetci zmagoreni z reality show sme vymyslali rozne dalsie a on vymyslel ze medzi 16 blaznov daju jedneho normalneho cloveka a ludia budu vsadzat na to ze kedy sa zblazni aj on$$:-))$$ na co som poznamenal ze by rovno mohli vsadzat na to ze kto je ten zdravy$$:-))$$. Rano uz mama zacala naozaj frontalny utok a ak ma zmysly neklamu tak o pol piatej (ano 4:30 $$:-.$$, $$:-i$$) zacala pobehovat ako sialena a zacala sa balit, takze sme okolo siedmej uspesne zavrsili plan s krycim nazvom "Zdrhame$$unsure$$" $$:-))$$. No a takto si tu na Slovensku zijeme $$:-))$$

2 komentáre:

  1. geniální víkend ;-) to já jsem "makala" doma,tsss :-/ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Urcite mas unavene rucicky, ze? :-)) ale to by si asi nemohla pisat :-i

    OdpovedaťOdstrániť