štvrtok 18. novembra 2004

Krotitelia uciteliek

Nevysvetlitelna vysoka spotreba triednych uciteliek $$:-))$$Ked som premyslal nad tym, ze ktoru dalsiu spomienku si vyberiem na blognutie, napadlo ma automaticky zaspominat na jednu anomaliu, ktora sa v nasej triede prihodila. Ale podme pekne od zaciatku.

V piatej triede nam bola "pridelena" $$:-))$$ nova triedna ucitelka (zase ten prechod na druhy stupen $$;-)$$). Bola uplne skvela, ucila Slovensky jazyk (dokonca mi v sestke dala jednotku, co mi spolu s jednotkou z Prirodopisu $$;-)$$ o ktorom som pisal minule, vynieslo pochvalu $$8-D$$). Lenze ked sme boli v osmicke, tak nejak ochorela, ci co a dostali sme inu (neviem ci si dobre spominam ale bol to nejaky stary kader, proste ucitelka co ucila naposledy este ked zil Breznev $$:-))$$). No to bola hruza, co vam budem hovorit... bola na nas vyslovene zla, tak sme jej ako sa vravi hadzali klacky (lepsie slovo je polena $$:-i$$, lebo pri slove "klacek" ma napadaju rozne asociacie $$:-i$$) pod nohy a raz sme spravili taku malu studentsku revoluciu $$:-))$$ a boli sme sa na nu stazovat riaditelovi... ludia, neverili by ste, ale o tyzden uz bola prec $$8-D$$.. Tak nam dali ucitelku s aprobaciou slovencina/dejepis, ktora nas dejepis ucila uz predtym a na tych hodinach som sa flakal viac ako teraz na vyske $$yes$$, $$:-i$$.

Nevydrzala dlhsie ako mesiac a tak sme dostali tu poslednu (to uz bol maj, takze to s nami nejak doklepala $$:-))$$). Uspesne sme opustili skolu, niektori spoluziaci si po poslednom odchode zo skoly protestne zapalili cigaretku a kazdy z nas isiel vlastnou cestou...

1 komentár: