utorok 23. novembra 2004

Pomaly rozbeh, pomalsi dobeh :-)

Cely den v skratke... alebo nie? $$:-))$$Takze hned rano mi samozrejme utiekol autobus, ved ako inak $$:-))$$ este ze v utorok zaciname vynimocne 7:30 a nie 7:20 $$;-)$$

Potom som pre zmenu ja kamaratom zdrhol s vytahom $$8-D$$ ale ja som ich fakt nevidel $$no$$ ($$yes$$, $$:-i$$)

Na PPRC (to zas*ane Ccko v tom zas*anom linuxe $$:-i$$) sme odovzdavali druhe zadanie, ktore som mal kompletne vypracovane $$yes$$ ($$no$$, $$:-))$$) ale ucitel to akosi nebral do uvahy a aj otazky som zodpovedal dobre $$yes$$ a on mi dal jeden bod $$:-/$$... ale co, kaslat na to, aspon mam o predmet menej $$:-))$$ a nebudem sa nudit na buduci rok $$;-)$$

Kedze o tretom zadani nemam ani paru $$8-D$$, tak sme smejdili v KDE (co je nejake neviem co na linux $$:-))$$) a nasli sme tam super programceky ako fazy mesiaca, krokomer mysky $$8-D$$, a najlepsie boli world time zones, co bol program kde to nakreslilo ze kde na Zemi je den a kde noc, a pri par mestach (asi 100, bola tam aj Bratislava aj Praha $$;-)$$) to vypisuje aktualny cas (podla hodin BIOSu $$:-))$$) a este Universe_nieco $$:-))$$ kde bola takmer kompletna Slnecna sustava (no takmer, pretoze Jupiter tam mal asi 6 mesiacov, pricom ich ma tusim vyse 20$$:-))$$) a pekne sa tam dalo jazdit, takze v polovici hodiny sme mali asi takuto diskusiu s kolegom:
Ja: "Pridavaj kym nebudes 20 od Slnka" (milionov km $$;-)$$)
On: "Ne, pojdem do 10"
Ja: "Dobre..." bolo 10 tak hovorim: "Brzdi! Brzdi!"
On: "Ved brzdim do pekla!"
Ja: "Viac brzdi, narazime!"
On: "Ku*va, do pi*e, co myslis ze robim? $$:-///$$"
Na to sa za nami z nicoho nic objavil profak: "Ale chalani, vazne by ste mali nieco kodovat $$:-.$$"
tak sme mu oznamili ze to ani nema zmysel $$:-))$$ a isli sme prec (aj tak uz bol koniec hodiny $$;-)$$)

Medzitym sa pocasie zmenilo z marca na jun $$:-))$$ a cas plynul a plynul, potom sa pocasie zmenilo na oktober a napokon na november zmiesany s aprilom $$8-D$$
a ja som si spokojne isiel domov, kym som prisiel na zastavku kde presadam z autobusu na trolejbus, pricom som zistil ze mi prave zdrhol... ale co, chodia kazdych 9 minut, pomyslel som si, tak som kludne cakal...

No mal ist 16:12 a 16:29, tak som teda zmenil plan ze pojdem na autobus a potom na dalsi a domov sa dostanem.. lenze hohoho $$:-))$$ nesiel ani ten autobus $$8-D$$... nakoniec 16:43 mi prisiel trolejbus, plny asi ako Namestie SNP po vitaznych hokejovych majstrovstvach, ale ja, kedze som clovek ohybny a hlavne tenky, som sa tam nacpal a domov som uspesne (to je sice otazne $$:-i$$) prisiel $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára