sobota 27. novembra 2004

Kdyz nevim co by, opytam sa mamy :-)

Najde vsetko, vzdy a hlavne vsade! $$yes$$, $$8-D$$Zacal som pre vas pripravovat dalsiu kopiu ZuSkinho napadu a to zverejnenie fotiek z mojej mladosti $$:-))$$ lenze narazil som na taky malilinky problemik $$yes$$...

Nasiel som vsetko, okrem triednych fotiek z rocnikov 2 az 7 $$:-.$$... Hladal som vazne vsade, aj tam kde by ste to nehladali... (no na zachode a v kuchyni nie $$no$$, $$:-))$$) a nikde nic... strasne...

Ked som bol uplne v koncoch, tak som to nakoniec oznamil mame a ona, ako to ma vo zvyku, nema pokoj kym nenajde to co hlada $$:-))$$ Hladala, hladala a zrazu: "Kubo! Mam! $$8-D$$" no proste paradicka...

Takze sa mozete tesit na vazne skvele fotky mojej osoby $$;-)$$ (pripadne protesty smerujte na lamparen $$:-i$$)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára