nedeľa 14. novembra 2004

Jede se na rodinnej vejlet :-)

Niektore veci sa nedaju zabudnut $$;-)$$Rodicia mali genialny napad, ze kedze su lenivy a nechce sa im v nedelu nic varit, pojdeme oslavit bliziace sa sestrine meniny do pizzerie... no a moj genialny napad pozostaval z toho ze ja ich tam odveziem $$:-))$$
Paradoxne nikto z toho nebol nervozny, aj ked som za volantom nesedel tak polroka $$:-))$$ a vodicak mam len taky provizorny (dlhy pribeh $$:-i$$) a auticko sa ide zajtra predavat, takze akykolvek skrabanec by vazne poznacil dohodnutu cenu $$;-)$$

Sadli sme do bouraku a isli sme. Kedze cestu docela poznam (chodieval som tadial do skoly, okrem toho blizko je trhovisko, kde kupujem tenisky poslednych 7 rokov) isiel som naplno (62km/h - povolenych je 60$$:-i$$), prisli sme, sadli sme si inside, zjedli sme (ja som toho zozral najviac $$8-D$$), zaplatili sme (resp. tatuldo $$:-i$$) a isli sme zase domov.

Mierne ina trasa a az na jeden trolejbus (on do mna chcel asi naburat $$:-/$$, $$:-i$$) to bolo v pohode...

Proste a jednoducho nikoho som nezabil a nesposobil som ziadne majetkove ujmy... jedine ak dusevne na mojich pribuznych $$:-i$$

4 komentáre:

  1. fuj..nejprv bych se bála o auto,pak o sebe...a nakonec o ten trolejbus :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslis ze by som mohol s tym nasim ksuntom poskodit majetok mestskej hromadnej dopravy? :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lol na namakaný cestě při povolený 60ce jet 62 - ehm :)) Jak říkám já, kde to znáš můžeš jet až o 20 km/h víc a když je tam 40 tak o 30 :-í Kde to neznáš, tak jen o těch patnáct :-í :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To plati pre niekoho kto soferuje aspon tak 50x rocne :-) ja som jazdil zatial tak okolo 20x za 2 a 1/4 roka :-)

    OdpovedaťOdstrániť