pondelok 1. novembra 2004

Reality-Show vikend cast prva

Slovensko hlada SuperStar, Dievca za milion a vsetko medzitym :-)V piatok som v skole pobudol klasicke dve hodinky, doma som este trosku pochatoval a sup ho na chalupu $$:-))$$ Nez sme tam prisli, tato sa este stavil v obchode kde predavaju mlade stromceky, kde mal objednane neviem co vsetko $$:-))$$ jeden konar nam pekne trcal z auta, to keby videli chlpaty tak by ich asi piclo $$:-i$$, $$:-))$$ Na chalupe bola obligatna zima, tak sme si zakurili v peci, cumeli na bednu a cakali na sestry so svagrom a boyfriendom tej mladsej $$:-))$$ Kedze boli na dialnici zapchy, tak prisli asi tak o hodinku neskor ako povodne planovali, ale hlavne ze prisli. Ja som si pravidelne nalieval vinko s Vinnym Relaxom a pekne nevinne som relaxoval $$:-))$$ Potom prisla hodina osma a na STVcke mal zacat Superstarovy osial $$:-))$$ Ak mam pravdu povedat, tak som tejto Reality-Show neprikladal velky vyznam, co umocnila najma asi 15 minutova reklama pred samotnym programom $$:-/$$. No SS zacala a poviem vam, celkom dobre to bolo, aj sme sa nasmiali, ked segra po zhliadnuti menej uspesnych kandidatov zhodnotila svoje schopnosti asi nasledovne: "No to som tam rovno mohla ist aj ja" na co ju druha segra schladila: "Ale nesplnas vekove kriterium, ty mozes ist tak maximalne do Super Stara" $$8-D$$, $$:-))$$. To je z piatku asi tak vsetko na co si pamatam... A to som toho vina moc nevypil $$:-i$$ Aha, este nieco, na buduci rok sa nutne musim prihlasit aj ja $$:-))$$ spieval som totiz pocas celeho programu a ostatnym v miestnosti to zjavne dost liezlo na nervy, tak by som rad porote ukazal ze ti co to skusali tam, boli este docela dobri $$shifty$$, $$:-))$$ Sobota: Na sobotu toho bolo, ako vzdy, naplanovaneho straaasne vela $$:-))$$ Doobeda som pomahal mame varit. Jedna sestra chcela kyslu fazulovu polievku s langosami a druha francuzske zemiaky, ktore s originalnymi francuzskymi zemiakmi nemaju absolutne nic spolocne (a nie je to preto ze vyrastli na Orave $$;-)$$ ) $$:-))$$ Okrem toho sme este varili hovadziu polievku, tak som ocistil mrkvu, lebo ten cistic svagor prerobil na lavacku a on nemal cas a okrem neho som tam ja jediny lavak $$:-/$$, $$:-i$$. Potom som nakrajal zemiaky a cele som to tam naplacal aj so salamom a vajickami, nastruhal som syr, pricom mati mala skvely napad ze ako dobre mi to pojde struhat na WS krajaci, no teda nie ze mi to neslo ale ono by to neslo ani Horstovi Fuchsovi $$:-))$$. Potom ma mama slusne poziadala ("Kubo vyber slize!$$:-///$$" $$:-i$$) aby som vybral rezance z obalu a kedze som od prirody sikovny tak mi spadli na zem (nie ze by to bol extremny problem, ofuknu sa a okrem toho varenie vo vode dezinfikuje$$;-)$$) a tak mamicka jemne povedane vyletela na Mars $$8-D$$, ak by som mal pouzit vsetky nadavky tak by som sice nemusel hviezdickovat ale neni tu na to flek $$:-i$$. Tak sme mali povedzme malu vymenu nazorov $$shifty$$ ze kto kolko toho urobil a tak ruzne $$:-i$$. Ked sme sa obaja ukludnili, co bolo v podstate o 2 minuty $$:-))$$ tak som chcel mame pomoct so spracovavanim cesta na langose, ale zistil som ze to nie je take easy ako to vyzera $$:-))$$ To viete makat s tym dvojkilovym cestom je pekna pracicka $$yes$$. Na obed sme sa pekne napraskali $$:-i$$ a islo sa makat opat $$:-/$$, $$:-i$$. Pokracovali sme v betonovani chodniku, vykopal som dalsiu jamu (cim dalej tym ich robim mensie a mensie $$:-i$$), hrabali sme listy z orechov, tato so sestrou sadili dovezene stromceky a tak ruzne $$:-))$$ Vecer nas cakala odmena v podobe Reality Show nazvanej Dievca za milion, kde jedna nemenovana slovenska televizia hlada moderatorku. Tiez som o tejto RS nemal vysoke mienenie ale ukazalo sa ze je to celkom dobra relacia $$shifty$$. Slecny mali akoze spievat, niektore boli dobre, niektore menej a jedna spievala horsie ako ja $$8-D$$ Ale aj tak sa mi tie pravidla zdaju nespravodlive, no co uz... Vyhodili totiz jednu docela peknu slecnu (a nebola pekna len kvoli tomu vystrihu po pas $$:-i$$) a niektore ine ak by nieco moderovali, tak by som prepol radsej na telenovelu $$:-))$$ Tolko cast prva mojho Reality-Show vikendu $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára